بتلفید 4
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

مسئولان شرکت بازی‌سازی EA به طور رسمی اعلام کردند که عنوان شوتر جدید آن‌ها که در دست ساخت است،یعنی Battlefield 4 در تاریخی بین آوریل سال ۲۰۱۳ میلادی تا مارس ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد.

این خبر را سران EA در طی اعلام میزان درآمد این شرکت در یک چهارم ابتدایی سال مالی ۲۰۱۳ تایید کردند.

.

.

حال می‌توان حدس زد که Battlefield 4 به احتمال بسیار زیاد در ماه اکتبر منتشر می‌شود؛چرا که چند سالی از عناوین شوتر شرکت EA مانند مدال افتخار ۲۰۱۰ و نسخه سوم میدان نبرد در همین ماه منتشر شده‌اند؛هم‌چنین اکنون تنها مشخّص است که Battlefield 4 برای PC قطعا منتشر خواهد شد،امّا هنوز معلوم نیست که Battlefield 4 کنسول‌های همین نسل را مدّ نظر دارد یا کنسول‌های نسل بعد را؟

لازم به ذکر است که می‌توان با پیش خرید عنوان Medal Of Honor:Warfighter که در آبان‌ماه برای PC،PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد،از نسخه آزمایشی Battlefield 4 نیز که در پاییز سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه می‌شود استفاده کرد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

الکترونیک آرتز پس از رونمایی سونی از PS4 تایید کرد که Battlefield 4 علاوه بر PC , PS3 و X360 برای PS4 نیز منتشر خواهد شد.همچنین EA به ستایش گرافیک این بازی پرداخت که می توانید در ادامه متن کامل را مشاهده کنید.

battlefield-4

Frank Gibeau مدیر عامل الکترونیک آرتز در وب سایت این شرکت این گونه سخن گفت :

“ما زمان زیادی است که در حال سرمایه گذاری برای نسل بعد و تکنولوژِی های آینده هستیم.ما دوست نداریم هنگام انتشار کنسول های بعدی سونی و مایکروسافت دست خالی به میدان بیاییم.”

Gibeau ادامه داد :”طی جلسه ای که با شرکت GameStop در اوایل این هفته برگزار شد ، بتلفیلد ۴ در ۵۰۰ فروشگاه این شرکت به صورت مخفیانه پخش شد و توانست خیلی مورد استقبال قرار بگیرد.”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الاخره وقت آن رسیده است که شاهد آغاز به کار نسخه ی آزمایشی آلفای Battlefield 4 باشیم.  در Battlefield 4 بازیکن کنترل فردی با نام Recker را که یکی از اعضای نیروهای ویژه ی ایالات متحده با نام Tombstone است را در سال ۲۰۲۰ دراختیار خواهد گرفت. هم تیمی های او نیز شامل SSgt. Dunn و یک فرمانده ی ایرلندی خواهند بود. در گیم پلی که به تازگی از Battlefield 4 با نام Fishing in Baku ( ماهیگیری در باکو ) به نمایش گذاشته شد، تیم Tombstone ماموریت حمل اطلاعات حیاتی را برعهده داشت و باید از پایتخت آذربایجان یعنی باکو فرار می کردند زیرا نیروهای ویژه ی روسیه به دنبال آن ها بودند. همچنین اشاره شده است که بخش تک نفره ی بازی در چین نیز رخ می دهد، زیرا با افزایش تنش هایی که میان روس ها، چینی ها و آمریکایی ها به وجود می آید جنگ بزرگی رخ می دهد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

همچنین در بخش مولتی پلیر نیز سه جناح آمریکا، روسیه و چین برای Battlefield 4 تایید شده است و حالت های جدیدی نیز مانند All Out War! Vehicle Combat به بخش مولتی پلیر اضافه شده است. حالت Commander Mode نیز که آخرین بار در Battlefield 2142 شاهدش بودیم به قسمت چهارم بازخواهد گشت و شما می توانید دستورات تاکتیکی به هم تیمی های خود بدهید. در بخش گیم پلی نیز بنا به گفته ی سازندگان با بهترین نسخه ی بازی روبرو هستیم . که از این ویژگی های می توان به وجود یک مینی نقشه و قطب نما برای حرکت کردن، حمل دو سلاح به طور همزمان، قابلیت تگ کردن دشمنان و استفاده از وسایل نقلیه اشاره کرد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Battlefield 4 Alpha Trial برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Battlefield 4 Alpha Trial برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Battlefield 4 Alpha Trial برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Battlefield 4 Alpha Trial برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Battlefield 4 Alpha Trial برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Battlefield 4 Alpha Trial برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Battlefield 4 Alpha Trial برای PC | تاپ 2 دانلود

 

 

 




:: برچسب‌ها: بتلفید 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 6597
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : امیرحسین،حمیدرضا،امیررضا
ت : دو شنبه 6 مرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی